Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2016

Ἡ στάσις τοῦ Ἁγίου Μάρκου Εὐγενικοῦ ἔναντι τῶν ἑνωτικῶν



Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ



 γιος Μρκος  Εγενικός επε τά ξς συγκλονιστικά καί 
λίαν ποκαλυπτικά, κατά τήν μέραντς κοιμήσεώς του:

"Βολομαι πλαττερον τν μν γνμην επενεπερ ποτ κα νν ν τ γγζειν τντελευτν μου, να σμφωνος  μαυτ π᾿ ρχς μχρι τλουςκα μ δξ τισν τι λλα μν λεγον,λλα δ κρυπτον ν τ διανοίᾳ εκς ν λεγχθναι τ ρ τατ τς μς ναλσεωςΛγω δ περτο Πατριρχουμπω δξ ατ προφσει τχα τιμν τς πρς μ ν τ κηδείᾳ το ταπεινο μου τοτου σματος κα ν τος μνημοσνοις μου στελα τινας τν ρχιερων ατο λλως τνκοινωνοντων ατ τιν συνεξασθαι συμφορσαι τος ξ  μετρου μρους ερεσι τος πρς ττοιατα παρακληθεσι δοξσ ς οωδποτε τρπ προσιναι κν ν τ κρυπτ τν ατο κοινωνανΚα να μ  σιωπ μου συγκατβασιν τιν πονοσαι παρξ τος μ καλς κα ες βθος εδσι τνμν σκοπνλγω κα διαμαρτρομαι νπιον τν παρατυχντων πολλν κα ξιολγων νδρνςοτε βολομαιοτε δχομαι τν ατο  τν μετ᾿ ατο κοινωναντ παρπαν οδαμς οτε πτς ζως μου, οτε μετ θνατονσπερ οτε γεγονυαννωσινκα τ Δγματα τ Λατινικπερδξατο ατς κα ο μετ᾿ ατοκα πρ το διαφενδεειν τατακα τν προστασαν τατηνμνηστεσατε π καταστροφ τν ρθν δογμτων τς ᾿ΕκκλησαςΠπεισμαι γρ κριβςτι σονποδισταμαι τοτου κα τν τοιοτωνγγζω τ Θε κα πσι τος πιστος κα γοις πατρσι καθεολγοις τς ᾿Εκκλησας· σπερ α πεθομαι τος συντιθεμνους τοτοις ποδιστασθαι τς ληθεαςκα τν μακαρων τς ᾿Εκκλησας διδασκλωνΚα δι τοτο λγω σπερ παρ πσαν μου τν ζωνμην κεχωρισμνος π᾿ ατνοτω κα ν τ καιρ τς ξδου μου, κα τι κα μετ τν μνποβωσιν· κα ξορμν ντλλομαινα μηδες ξ  ατν προσεγγσ  ν τ μ κηδείᾳ ν τοςμνημοσνοις μου· λλ᾿ οδ λλου τινς τν τοτου μρους μν στε συμφορεειν πιχειρσαικασυλλειτουργεν τος μετροιςΤοτο γρ στ τ "τ μικτα μγνυσθαι". Δε γρ παντπασιν κενουςεναι κεχωρισμνους μνμχρις ν δ  Θες τν καλν διρθωσιν κα ερνην τς ᾿Εκκλησας ατο" (P. O. 17, 484-486, Ἁγίου Μάρκου Εὐγενικοῦ, PG τ. 160, στλ. 536 BCD).



Dimitris Hatzinikolaou
Associate Professor
Department of Economics
University of Ioannina
451 10  IOANNINA

HELLAS

Tel.:     +30 - 26510 - 05925
Fax:     +30 - 26510 - 05092